EL PERÍODE DE SOL·LICITUD DE L’AJUT DE MENJADOR VA COMENÇAR L’1 DE JUNY
Degut a l’emergència sanitària ocasionada per la COVID- 19, s’organitza de la següent manera:
SOL·LICITUD ONLINE:
De l’1 al 26 de juny.
Qui pot presentar la sol·licitud online? Només les famílies que van presentar el tràmit al curs 19-20.
Rebreu un SMS amb un enllaç que us enviarà a un formulari que haureu d’omplir i enviar al correu electrònic del Consell Comarcal del Garraf (serveispersonals@ccgarraf.cat).
Rebreu un correu electrònic de resposta confirmant les dades tramitades.
Haureu d’omplir un per a cada infant.
SOL·LICITUD PRESENCIAL:
De l’1 al 24 de juliol.
La poden sol·licitar:
- Famílies que no van presentar sol·licitud el curs 19-20.
- Famílies que no disposen de DNI/NIE.
- Famílies que no tinguin competència digital i/o possibilitats tecnològiques per acollir-se al tràmit online.
Cal demanar cita prèvia al Consell Comarcal del Garraf (93 810 04 11) o a l’OAC de l’ajuntament de Sant Pere de Ribes (93 896 73 00).
Us deixem l’enllaç a la pàgina web del Consell Comarcal i a les bases per sol·licitar l’ajut.
20200528_NdP_S’obre el termini per demanar els ajuts de menjador i transport escolar