AFA: “Mercadillo” de roba de segona mà.

Amb motiu de la Setmana Europea per la Reducció de Residus, que aquest any gira entorn la moda circular, el divendres 25 de novembre a partir de les 16:30, l’AFA farem un “mercadillo” de roba de segona mà al pati de l’escola!

Fem una crida per recollir roba (neta i en bon estat) que es vendrà a preus súper populars, mentre ajudem a reciclar, contribuir a la sostenibilitat i a cuidar el planeta.

• Què cal fer?
    • Aprofitar per fer canvi d’armari i recollir la roba.
    • Portar la roba a l’escola: hi haurà una caixa al vestíbul, en els horaris d’entrada i sortida dels infants, fins el 23 de novembre.
    • La roba cal que estigui NETA i en BON ESTAT. Pot ser roba de TOTES les talles i edats.
  • I després què?
    • Veniu el 25 de novembre a fer una ullada al mercat (“mercadillo”) que segur que trobeu alguna oportunitat. Convideu a qui vulgueu!

Tots els diners recaptats aniran destinats íntegrament a la compra de llibres sobre ecologia i medi ambient per a la biblioteca de l’escola.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *