Activitats estiu

Des del portal @edu365 ofereixen activitats perquè els vostres fills i filles reforcin els aprenentatges bàsics que s’han treballat al llarg del curs

Hi ha activitats dirigides a l’educació #infantil, l’educació #primària i l’#ESO.

Les activitats les trobareu aquí.

OBERTURA DEL CENTRE DE L’1 AL 19 DE JUNY

Us resumim els aspectes més rellevants del Pla d’Obertura del nostre Centre Educatiu. Si voleu consultar el document complet podeu clicar aquí.

És un Pla que ha estat consensuat entre totes les escoles públiques del Priorat d’acord amb la normativa actual i amb l’aprovació de la Inspecció Educativa.

QUI POT VENIR A LESCOLA QUAN A QUÈ
EDUCACIÓ INFANTIL

• Quan tots els adults de la unitat familiar treballen.
De dilluns a divendres de 9 a13 hores Acollida (No es farà classe, l’activitat lectiva és telemàtica)
6è DE PRIMARIA

• Tots els alumnes de manera voluntària.
Dos cops per setmana/ dues hores Activitat lectiva
TOTS ELS ALUMNES DEL CENTRE Un cop en tot el període durant una hora Retrobament de grup
De manera esporàdica. Si es considera necessari i concertant cita prèvia. Tutories individualitzades

Els alumnes per accedir al centre han de portar un certificat responsable.

Certificat responsable

Educació Infantil

Certificat responsable

Educació Primària

Preinscripció curs 2020-21

• SOL·LICITUD TELEMÀTICA del 13 al 22 de maig de 2020

Ateses les actuals circumstàncies per la covid-19,  es promou l’ús de la sol·licitud en suport telemàtic des de l’adreça preinscripcio.gencat.cat.

S’elimina la necessitat de presentar la sol·licitud i la documentació en paper al centre, i queda substituïda per l’enviament del resguard de la sol·licitud i la documentació necessària, escanejada o fotografiada, mitjançant un correu a la bústia electrònica oficial del centre e3000676@xtec.cat.

El centre respondrà aquest correu justificant la recepció de la sol·licitud per a què el sol·licitant en tingui constància.

Documentació necessària (per enviar juntament amb el resguard de la sol·licitud telemàtica):

• El llibre de família o altres documents relatius a la filiació. Si l’alumne o alumna està en situació d’acolliment, la resolució d’acolliment del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies.
  • El DNI de la persona sol·licitant (pare, mare, tutor/a o guardador/a de fet) o, si el sol·licitant és estranger, de la targeta de residència on consta el NIE o el passaport. Si es tracta d’estrangers comunitaris, document d’identitat del país d’origen.
  • El DNI de l’alumne o alumna major de 14 anys o si té DNI tot i ser menor de 14 anys.

• SOL·LICITUD PRESENCIAL del 19 al 22 de maig de 2020

De manera excepcional, per als casos en què els sol·licitants no puguin fer la sol·licitud telemàtica,  es podrà fer presencial de 9 a 13 hores, sempre demanant  cita prèvia al telèfon del centre 977 83 94 57.

Per a realitzar la preinscripció presencial s’ha de tenir en compte:

• al centre ha de venir el menor nombre possible de persones a fer les gestions (preferiblement, una sola persona);
  • s’ha de portar la documentació per a poder-la escanejar o fotocopiar i, si pot ser, la sol·licitud emplenada des de casa. En el cas que el centre prevegi que farà emplenar la sol·licitud en paper, es recomanable que portin el seu propi bolígraf;
  • és recomanable portar mascareta i guants;
  • no han d’acudir al centre les persones de grups d’especial vulnerabilitat o en període de confinament, o que presentin símptomes; en aquest cas, poden autoritzar per escrit a una altra persona a portar la sol·licitud i la documentació.

Trobareu informació actualitzada al portal preinscripcio.gencat.cat.

CONCURS MATEMÀTIC

Benvolguts i benvolgudes,
Ha arribat el Concurs Matemàtic d’Innovamat!
Sabríeu dir quina és la suma dels nombres que falten?

Aquest és un exemple dels problemes que us trobareu. Hem dividit el concurs en 8 categories (d’Infantil a Adults), aquest està pensat per Cicle Mitjà.
Per participar-hi, els infants només han d’entrar… Llegeix més»

MESURA EXCEPCIONAL COVID-19

El Departament d’Educació, seguint instruccions del Departament de Salut i com a mesura excepcional per contenir el coronavirus, ha pres la decisió de tancar a partir del dia 13 de març i fins al proper dia 27 març, ambdós inclosos, tots els centres educatius del país i, per tant, han quedat suspeses les classes en horari lectiu i les activitats extraescolars.

1. Instrucció 1/2020, de 12 de març, sobre mesures preventives, de protecció i organitzatives d’aplicació als centres i serveis del Servei d’Educació de Catalunya amb motiu del coronavirus SARSCoV2
  2. Carta a les famílies
  3. 20/03/2020 Orientacions per als centres educatius sobre activitats per als alumnes a causa del tancament pel coronavirus