Sortida a la llibreria: Font del Mimir

La setmana passada els alumnes de cinquè vam anar a visitar una llibreria a prop del barri. Hi vam anar caminant i abans d’entrar vam poder esmorzar i jugar al parc del costat. El llibreter, que  es deia Carles, ens va ensenyar la llibreria i ens va explicar el perquè del seu nom: La Font del Mimir. També ens va explicar la feina que té de llibreter. Després vam fer una activitat, vam agafar una imatge i cadascú ens vam inventar una història. Per acabar, durant força estona  ens va deixar mirar i llegir molts dels seus llibres que ven.  Ens ho vam passar molt bé. Abans de marxar en Carles ens va regalar un punt de llibre a cadascú. Vam tornar a l’escola amb metro. Vam gaudir de la sortida, va ser molt interessant!

Gràcies Carles

Alumnat de cinquè