TOCA – TOCA! al Cosmocaixa

Com ja sabeu, fa unes setmanes els alumnes de Cicle Mitjà vam passar un dia genial al Cosmocaixa. Us deixem un resum fet pels alumnes de 3r.

El divendres passat 9 de desembre vam fer una sortida al Cosmocaixa. Vam entrar a l´escola i ens vam preparar, per anar al metro, també vam anar amb autobús. Vam  arribar al Cosmocaixa i vam esmorzar.

Després vam veure molts tipus d´animals : peixos, anacondes, formigues, ànecs… etc . Després vam anar  al  Toca – Toca  i vam  veure gekkos, serps, cargols, un ratolí del desert, milpeus, estrelles de mar… i vam sortir.

Uns minuts després vam veure la resta del museu de la ciència. Després vam agafar les coses de 3rA i 3rB i vam  anar a dinar i ens vam fer una foto tots junts.

Vam sortir i vam tornar a l´escola caminant. Ens ho vam passar molt bé!

Processed with VSCOcam with t1 preset