Laura Rosel ens visita!

Continuant amb el dia de la dona, avui la Laura Rosel, periodista i presentadora de ràdio i televisió catalana, ha visitat a les dues classes de 4t. A més a més, ha vingut acompanyada de la María i l’Iris, representants del projecte Desplaçades, un projecte en el qual també estem comboiats els i les alumnes de 4t, però això ho explicarem més avant.

La Laura ens ha explicat un munt de coses: com funciona la ràdio, a quins esportistes i d’altres famosos ha entrevistat, on ha treballat, què ha de fer per preparar-se un programa… Fins i tot, hem aprofitat perquè ens doni alguns consells per a quan nosaltres iniciem les gravacions a la ràdio.

Això sí, no ha marxat sense fer-nos alguna signatura de record i una bonica foto de grup.

Moltíssimes gràcies Laura per la teva dedicació i el teu temps.