ESTIMAR-ME. L’OBRA DE TEATRE DE CICLE SUPERIOR

Durant tot el curs i de la mà de la Kelly Lua de Periferia Cimarronas, l’alumnat de Cicle Superior hem fet unes sessions de teatre setmanals que han donat com a resultat final una obra col.lectiva:

ESTIMAR-ME

Ha estat un procés llarg i ple de sorpreses, alegries i dificultats. Amb l’acompanyament i l’assessorament de la Kelly, l’alumnat hem dut a terme unes creacions on s’ha tractat i reflexionat al voltant  del racisme, el respecte a la diferència, els processos migratoris, la identitat, l’acceptació d’una mateixa etc.

Vuitanta intèrprets que ,de manera col.lectiva, hem aconseguit donar vida a una obra teatral molt emocionant.

Aquí us deixem algunes imatges del que va ser la presentació a l’Espai Jove Boca Nord.