Al Cicle Inicial treballem el barri i Gaudí

Aqueta setmana ha estat molt divertida i intensa pels nens i nenes del Cicle inicial.

A Primer hem treballat la vida de Gaudí i hem fet una sortida al Parc Güell, on hem descobert moltes coses de les seves obres. Mitjançant realitat 4D hem viatjat a la seva època i hem vist moments on l’artista creava moltes de les seves obres. Va estar molt i molt divertit. Vam tenir un Gaudí Experience increible.

A més a més, els nens i nenes de segon hem treballat durant aquest segon trimestre el nostre barri. Hem pogut conèixer la ciutat de Barcelona i concretament el barri del Carmel. Hem après quins són els elements que trobem als carrers, les botigues, les normes de convivència, quins serveis i mitjans de transport arriben fins al barri i també hem descobert el Google Street View i ens ha agradat molt! La Guàrdia Urbana ha vingut un matí a l’escola i ens ha fet un circuit vial per recordar com ens desplacem segons si som vehicles o vianants. Recordant la necessitat de respectar sempre els senyals i el semàfor.
Per acabar hem vist que tenim parcs i monuments de gran importància cultural molt a prop de l’escola. Durant la visita al Park Güell vam poder conèixer Antoni Gaudí i hem realitzat el nostre propi trencadís!
A més, per acabar hem creat el nostre propi joc del kahoot, hem pensat les preguntes amb quatre respostes diferents, les hem redactat i finalment hem pogut jugar junts i ens ho hem passat d’allò més bé!

Mireu, mireu!! Ens ho vam passar d’allò més bé!