SANT JORDI I JOCS FLORALS

Avui hem celebrat Sant Jordi a l’escola! Recuperant tradicions, hem gaudit d’una jornada plena d’activitats on la literatura ha estat la protagonista. Una trobada conjunta de tot l’alumnat que esperàvem fa temps.

Al matí, els mitjans i petits han participat en diferents racons de lectura. Hi havia una diversitat molt gran de llibres i els mitjans feien de padrins als més petits de l’escola.

Tot seguit, hem fet entrega de premis als guanyadors de prosa i poesia dels Jocs Florals de l’escola. El jurat no ho ha tingut gens fàcil per prendre les decisions ja que les obres eren de gran qualitat!

A la tarda, ens hem trobat tot l’alumnat al pati on hem vist algunes petites actuacions com ball de bastons, sardanes o una desfilada dels personatges de Sant Jordi, entre altres. Finalment, hem intercanviat detalls que cada classe havia preparat.

1. Natasha Mayerhofer

Fue un día muy bonito, ojalá en el siguiente, podamos estar las familias también. Gracias por esta bonita experiencia, mis hijos estuvieron muy felices!!!