ELECCIONS CONSELL ESCOLAR 23-24

Benvolguts pares, mares, tutors legals, professorat i personal d’administració i serveis,

D’acord amb les disposicions establertes en la RESOLUCIÓ EDU/3014/2023, de 30 d’agost, per la qual s’estableix el calendari i el règim del procés electoral per renovar els membres dels consells escolars dels centres públics i privats sostinguts amb fons públics i es crea un pla pilot per implementar el sistema de vot electrònic en centres públics de titularitat del Departament d’Educació comunico la CONVOCATÒRIA D’ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR. Les principals dades i dates d’aquest procés electoral són:

• Les places convocades són:

• Sector pares i mares: 2

• Sector personal d’administració i serveis: 1

• Sector professorat: 3

Podeu comprovar les llistes del cens al tauler del centre i podeu presentar reclamacions al cens fins al dia 8 de novembre de 2023.

El termini per a la presentació de candidatures és del dia 6 al 16 de novembre de 2023, ambdós inclosos. Podeu demanar els formularis a Secretaria.

Les votacions seran:

• Sector personal d’administració i serveis: el dia 21 de novembre de 12:30 a 13:00h.

• Sector pares i mares: el dia 22 de novembre amb els següents horaris:

• Matí: de 09:00 a 10:00 hores.

• Tarda: de 16:30 a 17:30 hores.

• Sector professorat: el dia 23 de novembre de 12:30 a 13:00 hores.

Trobareu la resolució, el calendari i altres informacions a la nostra pàgina web.

Us demanem el màxim de col·laboració i participació atès que el Consell Escolar és el màxim òrgan decisori sobre el funcionament general del centre.

Cordialment,

Susana Burgos i Castelló