DONES DE CIÈNCIA AL DURAN I BAS

Un any més hem pogut comptar amb la col·laboració de quatre grans dones de ciència que han compartit les seves experiències amb l’objectiu de donar a conèixer i despertar vocacions, dins d’aquest àmbit, en el nostre alumnat.

Hem pogut comptar amb:

• Alícia Casals: enginyera industrial-informàtica, catedràtica de la Universitat Politècnica de Catalunya i presidenta del Comitè de Biorobòtica del IEEE-EMBS. Ens ha parlat de robòtica, sobretot la relacionada amb el camp de la biomedicina, i ens ha fet un recorregut per l’evolució de la robòtica al llarg de la història.

Presentació de l’alumnat sobre l’Alícia Casals

• Maria Pia Alberione i Tais Romero: estudiants de doctorat a l’Institut de Salut Global de Barcelona. Ens han compartit els seus estudis sobre el paràsit que causa la malaltia de la malària alhora que ens van proposar una petita pràctica al voltant del mètode científic.

• Elisabeth Zapata: enginyera mecànica i directora tècnica de l’equip Large Format a HP. Ens ha compartit la seva experiència en el camp de la impressió digital.

Totes elles han posat en valor el paper de les dones en el món de la ciència. Esperem que en un futur en siguin moltes més!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *