CELEBREM SANT JORDI

Sant Jordi és una de les festes més riques i completes per la varietat d’activitats que giren al seu voltant. La majoria d’aquestes activitats tenen un fort component literari. Llegir i escriure són activitats que es van treballant durant tot l’any, però amb l’arribada de Sant Jordi floreix un sentiment literari que es fa visible.

El dia de Sant Jordi és una oportunitat per als nens i nenes de l’escola Duran i Bas per descobrir noves històries i aventures a través dels llibres. Durant aquests dies, s’organitzen activitats relacionades amb la literatura i la lectura a través de diferents autors. Això fomenta l’hàbit de la lectura dels més petits i els més joves, ajuda a desenvolupar les seves habilitats comunicatives i de comprensió lectora.

No hi ha festa sense que ens trobem totes i tots al gimnàs o al pati per compartir el que hem fet i après. Aquest 21 d’abril, a la jornada literària del matí, hem gaudit d’històries, poemes… que els i les alumnes han presentat als Jocs Florals de l’escola. I a la tarda, hem compartit moments de lectura.

Moltes emocions viscudes, tots i totes tenim ganes de tornar a celebrar aquesta diada l’any que ve.

Podeu veure les fotos de tots els actes d’avui en el següent enllaç.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *