PROPOSTES D’AMBIENTS

A educació infantil hem iniciat les primeres 4 propostes d’ambients que es realitzen amb grups d’alumnes barrejats de diferents nivells, d’I3, d’I4 i d’I5. A cada sessió els nens i nenes escullen l’ambient de joc que volen anar i al llarg de quatre sessions acaben passant per totes les propostes.

Hem gaudit les quatre propostes d’ambients al pati de l’escola, aprofitant el bon temps i l’espai natural privilegiat que tenim.
Visca les tardes d’ambients!

AMBIENT DE SORRA:
Amb el record de l’estiu a la platja, els infants han manipulat sorra i petxines a través de diversos estris d’experimentació: embuts, coladors, tubs, culleretes, etc.

ENLLAÇ AL DRIVE FOTOS: AMBIENT DE SORRA

AMBIENT DE TELES:
Amb diverses teles, cordes i agulles els infants han confegit diversos espais on jugar, amagar-se, i crear les seves pròpies històries lúdiques i de joc.

ENLLAÇ AL DRIVE FOTOS: AMBIENT DE TELES

AMBIENT D’AIGUA:
Aprofitant el bon temps, hem ofert als infants la proposta d’aigua. Han pogut experimentar amb diferents objectes tot fent hipòtesis i gaudint del joc.

ENLLAÇ AL DIRVE FOTOS: AMBIENT D’AIGUA

AMBIENT DE CONSTRUCCIÓ:
Els infants han pogut fer construccions amb els trigonos. Amb molta imaginació i creativitat han construït cases, cabanyes, edificis i fins i tot un hotel!!!

ENLLAÇ AL DRIVE FOTOS: AMBIENT DE CONSTRUCCIÓ

FEM UNA BROTXETA DE RAÏM!

Als nens i nenes d’Educació infantil els agrada fer de cuiners i cuineres. El passat 2 d’octubre vam elaborar una brotxeta de raïm, unes postres fàcils, boníssimes i saludables amb fruita de tardor.
Vam desgranar els grans de raïms i els vam enfilar en un pal de brotxeta, fent seriació de raïm blanc i negre. En acabat, ens la vam menjar per esmorzar. Bon profit!

ENLLAÇ AL DRIVE FOTOS: FEM UNA BROTXETA DE RAÏM!

UN DETALL BONIC

Després de la reunió de famílies de 4t, 5è i 6è, l’alumnat més gran de la nostra escola es troba amb un detall molt bonic.

ENLLAÇ AL DRIVE FOTOS: UN DETALL BONIC

LA FAMÍLIA

L’alumnat de 1r i 2n, a medi social,  a través de grups cooperatius està treballant la família.

ENLLAÇ AL DRIVE FOTOS: LA FAMÍLIA 1R-2N

GEOMETRIA 3R

L’alumnat de 3r, a matemàtiques, ha treballat els prismes i les piràmides. A més, amb pals i plastilina construït aquestes dues formes.

ENLLAÇ AL DRIVE FOTOS: GEOMETRIA 3R