Preinscripció Curs 2020_2021

Benvolgudes famílies,

Us informem que el període de preinscripció curs 2020_2021 serà

del 13 al 22 de maig

Segons les circumstàncies extraordinàries que estem vivint, s’elimina la necessitat de presentar la sol·licitud i la documentació en paper al centre i queda substituïda per:

1. Tramitació de la sol·licitud per internet.
  2. La sol·licitud només es considera presentada quan, després d’omplir tot el formulari, s’executa l’opció “enviament” des de l’última pantalla i s’obté el resguard de la sol·licitud i aquest s’envia, juntament amb la documentació acreditativa escanejada o fotografiada, per correu electrònic al centre demanat en primera opció.

Molt important, guardar el resguard de la sol·licitud per enviar al correu electrònic de l’escola per finalitzar formalment el registre de la preinscripció:

ceipcreualta@xtec.cat

1. Resguard de la sol·licitud
  2. Llibre de família (pàgines on apareguin les dades de l’infant)
  3. DNI, NIE, o passaport del sol·licitant (tutor/a legal) per les dues cares, L’adreça ha de coincidir amb la de la sol·licitud.
  4. Si s’escau, altres documents acreditatius:
    • Certificat conforme el lloc de treball és dins l’àrea de proximitat del centre.
    • Carnet de família nombrosa o monoparental.
    • Acreditació conforme s’és beneficiari per renda mínima d’inserció.
    • Certificat de discapacitat ( + 33 % ) de l’alumne/a, el pare, la mare o el/la germà/na.

La documentació necessària, escanejada o fotografiada (ha de ser clarament visible i llegible), mitjançant un correu a la bústia electrònica de l’escola:

Un cop rebut el correu electrònic amb tota la documentació correcta us respondrem justificant la recepció de la sol·licitud per a que tingueu constància i quedi formalment enregistrada.

Si teniu dubtes o necessiteu més informació us podeu adreçar al correu electrònic de l’escola: ceipcreualta@xtec.cat o trucar al tf. 689 594 726 (dies laborables de 9h a 13h i de 15h a 17h)

De manera excepcional, per als casos que no puguin fer la preinscripció telemàtica, es podrà presentar presencialment al centre del 19 al 22 de maig de 9h a 13h demanant cita prèvia a través de l’aplicació ?, amb la finalitat de gestionar l’atenció al públic amb la normativa vigent.

En aquest cas cal portar la sol·licitud emplenada i signada i els documents acreditatius. Cal portar guants, màscara de protecció i el bolígraf.

RESUM PEC ESCOLA CREU ALTA

En aquest enllaç podreu consultar tota la informació:

RESOLUCIÓ EDU/576/2020

RESOLUCIÓ EDU/977/2020