Panellets i castanyes a Educació Infantil

Cada any per aquesta època els passadissos d’educació infantil s’omplen dels colors de la tardor. A través de l’observació i el contacte amb la natura descobrim els elements característics d’aquesta estació.

També descobrim una tradició típica de la tardor, els panellets. La classe dels Tigres, els més petits de l’escola, han fet la seva primera excursió. Van anar a la masia de Can Deu. A dins d’una antiga llar de foc,  els van explicar contes de castanyes i moniatos. Després van anar a collir ametlles de sota l’ametller i finalment van anar a fer els Panellets! Van quedar boníssims. (Feu clic a la imatge per veure més fotografies)

Els Pirates i els Planetes de P4 i P5 també van anar a fer panellets. Ells van anar a Can Montcau, on a part de fer els panellets van fer una caminada per la muntanya. Van collir castanyes del castanyer  i les van portar a la Castanyera.

I el dia 30 vam celebrar la Castanyada a l’escola. Al matí vam fer un esmorzar amb fruites de la tardor (moniatos, magranes, mandarines…). Entre tots, vam decorar les estovalles i vam preparar la fruita. I a la tarda ens va venir a veure la Maria Castanyera! Ens va explicar contes, vam cantar-li cançons i ens va portar castanyes torrades.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *