APADRINAMENT LECTOR i5 A 5è
L’apadrinament lector és una activitat pedagògica que uneix infants de diferents edats: els més grans (padrins/es) ajuden els més petits (fillols/filloles) a gaudir i millorar en la lectura. A la nostra escola, els objectius són clars: fomentar el gust per la lectura, enfortir vincles, treballar valors com la responsabilitat, l’empatia i la col·laboració, i potenciar l’autoestima de tots els participants.
El primer dia, vam celebrar un acte inaugural on padrins i fillols es van conèixer i van signar un compromís per treballar plegats al llarg del curs. Els més petits van sorprendre els grans amb un punt de llibre fet per ells i elles, un detall que va il·lusionar molt els padrins i padrines.
Aquest projecte no només ensenya a llegir millor, sinó que crea espais de convivència on creixen la solidaritat i el respecte mutu. Una experiència enriquidora per a tothom!





