Desenvolupament competència digital alumnat

Dins del nou marc de la Digcomp l’alumnat ha d’assolir les 5 competències digitals:

Actualment s’ha iniciat el desplegament de la competència digital revisant quines competències estem treballant a nivell de centre i definint quines activitats realitzem al centre:

– A partir de 3er fan ús del Classroom.

– A la Comunitat de mitjans  se’n fa ús d’aquesta tecnologia dintre del treball de Raconets d’aula i a l’ambient digital dels divendres on hi poden participar lliurement alumnat de primer, segon i tercer. Dintre d’aquest ambient hi ha un raconet de robòtica (Bee-bots + Edison).

– A la comunitat de grans, gràcies a la dotació d’un portàtil per alumne, les noves tecnologies  hi són constantment presents dintre de l’aula.

– També hi ha dos ambients intercomunitats on hi són presents les noves tecnologies. Són els ambients d’Scratch i el de programació musical.

A partir d’aquí definirem com treballar aquestes competències (actuació prevista el curs vinent).