ACABEM EL PRIMER TRIMESTRE – EI 5

A l’escola hem fet diferents activitats relacionades amb les FESTES i, tot jugant i compartint, hem treballat la motricitat fina, la numeració, el grafisme, els sentits, el joc simbòlic, el raonament lògic,… Tots estaven molt motivats amb aquestes propostes i han gaudit molt mentre les feien!!  També hem tingut temps per escriure la CARTA ALS REIS, visitar als PATGES, menjar XOCOLATA AMB MELINDROS i assajar amb molta il·lusió les CANÇONS en català i en anglès. Dia a dia hem posat menjar al TIÓ perquè estigués content i es fes més gran per poder cagar els nostres REGALETS. Ens ho hem passat molt be tots junts i hem gaudit força en aquests dies!!

De totes aquestes activitats podeu veure una mostra en els següents enllaços:

Celebrant el Nadal els últims dies de trimestre

Els 3 últims dies de trimestre van ser molt especials a l’escola. Vam fer tot d’activitats per celebrar l’arribada del Nadal: xocolatada, una visita al patge reial, fer cagar el Tió pels més petits i el joc de l’amic invisible pels més grans. Això, sense oblidar els assajos de les nadales que cantariem el dia 21 a la Parròquia de Sant Vicenç. Han estat uns dies molt intensos! I n’hem gaudit d’allò més.

Us compartim les fotos fetes durant aquests dies. Heu de clicar a l’enllaç del cicle que cursa el vostre fill/a:

D’aquí pocs dies publicarem el vídeo del concert de Nadal que vam fer el dia 21 a la Parròquia de Sant Vicenç (encara es troba en fase de producció, us avisarem via xarxes socials quan estigui penjat).

PROPOSTES DE TARDOR – EI 5

La TARDOR està a punt d’acabar, ja comença a fer més fred i les vacances s’apropen… Durant aquest temps hem pogut participar en diferents activitats manipulatives que ens han divertit i, alhora, ens han ajudat a assimilar millor el vocabulari treballat, les textures de les fruites i dels diferents elements, practicar el comptatge, relacionar els sons amb les lletres,… i molt més!

Hem anat lliurement als diferents espais, gaudint amb les propostes i compartint. Podeu veure una mostra del treball fet clicant en la fotografia.

ACTIVITATS ARTÍSTIQUES A EI 5

Les activitats plàstiques a partir de diferents materials són molt enriquidores pels infants i també els hi ajuda a expressar-se. Lliurement representen allò que més els interessa mostrant predilecció per uns colors, unes formes,… Aquest curs hem fet algunes sessions amb pintura i aquarel·la. També hem fet un petit puzle on havien de retallar les peces necessàries i així guanyar en el domini de la mà quan fan ús de les tisores.  Han fet uns grans treballs!!

PINTURA

AQUAREL·LES

TISORES

5è – Taller d’experimentació: La Prehistòria

En aquest últim taller els alumnes de cinquè hem après com pintaven els homes i les dones de la prehistòria. Com feien per extreure els diferents pigments dels aliments, dels minerals… i com utilitzaven les seves pintures per comunicar-se entre ells.

Hem creat una obra artística prehistòrica i ens ha quedat fantàstica.

Si voleu veure les fotografies d’aquest dia tan especial podeu visitar el següent enllaç:

Experimentem amb pigments.

Els tutors de cinquè.

Els i les alumnes de 5è visitem l’Ajuntament

Com cada any l’alumnat de cinquè participa en el Consell dels Infants. Amb aquest projecte els nostres alumnes coneixen el seu Ajuntament i les accions que aquest realitza al seu municipi.

A més els regidors i les regidores de cada classe participen en un projecte conjunt amb els alumnes de cinquè de totes les escoles de Mollet, allà pensaran en noves maneres de cuidar i millorar la seva ciutat.

Si voleu veure les fotos només heu de clicar l’enllaç següent: Sortida a l’Ajuntament.

Els tutors de cinquè.

A cinquè estudiem l’Edat Antiga

El dia 23 de novembre elsi i les alumnes de 5è van anar d’excursió al poblat ibèric d’Ullastret.

A l’aula estan estudiant l’Edat Antiga i quins van ser els pobles que van ser originaris de la Península Ibèrica.

Aquesta sortida va ser una gran ocasió de conèixer la manera de viure i els costums dels nostres avantpassats!

S’ho van passar genial i van aprendre moltíssim!

Si voleu veure les fotos sols heu de clicar l’enllaç següent: Poblat Ibèric Ullastret

Els tutors de 5è.

English day de 2n

Aquest curs els alumnes de 2n participen en el “English Day” amb els alumnes de 2n de l’escola Pompeu Fabra de Parets. Al llarg del curs ens farem diferents intercanvis. El nostre primer intercanvi ha consistit en un “Christmas Cracker”.
Nosaltres ja ho tenim preparat!

Per veure totes les fotos, feu clic a la imatge: