BIBLIOTECA D’ AULA A P4

LA BIBLIOTECA D’ AULA ÉS UN ESPAI DE TREBALL INDIVIDUAL, EN PARELLES O COL·LECTIU,  ON ELS NENS I NENES ES POSEN EN CONTACTE  A TRAVÉS DE LES IMATGES I LES PARAULES AMB ELS CONTES, EL MÓN DELS ANIMALS I ELS TEMES QUE ELS INTERESSEN.

UN ESPAI DE RELAX I D’ INTERESSOS PERSONALS.

P3 MOTRICITAT FINA

Al llarg d’aquest curs farem moltes activitats per treballar la motricitat fina, és a dir, els petits moviments que es poden fer amb els dits com ara apretar, agafar, la pinça,…

Preparem diferents racons de joc amb materials variats i motivadors on, tot jugant, van adquirint i millorant la capacitat de fer moviments més precisos.

Us deixem un recull de fotografies on es pot apreciar una mostra de diferents activitats que hem fet fins ara. Cliqueu AQUÍ  per veure-les.

P3 TAULA DE LLUM

El món està ple de colors i els comencem a reconèixer a l’escola. Amb la caixa de llum experimentem, els reconeixem i també podem observar què passa quan els ajuntem: surten nous colors!!

Cliqueu AQUÍ  per veure les imatges.

P3 ADAPTACIÓ

Ha començat un nou curs i pels alumnes de P3 aquest és el primer any d’escola.

Els començaments són difícils i alguns nens i nenes s’han adaptat molt bé a la rutina de l’escola i d’altres els hi ha costat una mica més… Han hagut plors, moments de tristor…, però ara ja tots venen molt contents i il·lusionats a l’escola!!

CLICA A SOBRE LA FOTOGRAFIA !

Colpbol

Els alumnes de cicle superior han treballat el Colpbol des de l’àmbit d’educació física.
El Colpbol és un esport col.lectiu d’invasió entre dos equips de 7 jugadors, amb la finalitat d’introduir una pilota en la porteria contraria, mitjançant colpejos amb les mans.
L’habilitat bàsica del Colpbol és… Llegeix més»