Sorpresa a 1r

El dia 15 de juny els alumnes de 4tB vam fer una sorpresa als de 1r.

Com que els nens i nenes de 1r són els nostres fillols de lectura, vam decidir fer un projecte sobre els Bee-Bots (unes abelles robot, que fan els moviments que els hi marques i només coneixien els alumnes d’educació infantil). Vam pensar que als de 1r també els hi agradarien i les podien fer servir.

La sorpresa consistia en què, per equips i  a projectes vam dissenyar un escenari per fer funcionar els Bee-Bots.

L’objectiu era que els fillols aprenguessin a fer funcionar els robots, que milloressin l’expressió i comprensió oral i que es divertissin i ho vam aconseguir!

Els fillols s’ho van passar molt bé jugant amb els bee-bots i els padrins vam gaudir explicant el joc.