Projecte ERASMUS seleccionat

El dimarts 4 de juny de 2019 es va publicar la Resolució de sol·licituds seleccionades de projectes de mobilitat per motius d’aprenentatge. En aquesta resolució, el projecte de mobilitat per a personal d’educació escolar (KA101), presentat per l’escola, figura com a seleccionat per a la seva subvenció dins el programa ERASMUS +.

El projecte que es porta a terme s’anomena “L’APRENENTATGE BASAT PER PROJECTES AL SERVEI DE L’EDUCACIÓ SOSTENIBLEi té, com a mobilitats planificades durant el curs 2019-2020, les següents:

1. Tipus de curs de formació estructurat. Dos docents per a una mobilitat a Finlàndia per a la realització del curs “Project and Competence Based Learning: innovative and effective methods and tools “, a la ciutat d’Helsinki.

2. Tipus d’aprenentatge per observació. Dos docents per a una mobilitat a Malta, Newark School Malta, situada a la ciutat de Sliema. Escola que treballa en projectes relacionats amb la sostenibilitat.