PREMIS SAMBORI 2016

El Premi Sambori és un premi de narrativa en català dirigit als alumnes de primària, secundària i batxillerat de tots els Països Catalans que té com a objectius promoure la participació en un projecte comú i difondre l’ús del català dins de l’àmbit escolar, tot incentivant la imaginació, la creativitat i aquells valors pedagògics que es treballen en cadascun dels centres.

Amb l’objectiu de promoure l’ús de la llengua catalana, l’alumnat de 2n, ha participat en el Premi Sambori Òmnium 2016 de narrativa en català, resultant finalistes.

L’acte de lliurament dels premis de narrativa escolar Sambori 2016 va tenir lloc el dissabte 2 d’abril a l’IES Julio Antonio de Móra d’Ebre a les 11:30h.

El conte que va resultar finalista va ser “El museu encantat” de B.M.Y.  Enhorabona!