PINTEM JOCS AL PATI

El divendres 26 de febrer, famílies i alumnat, van participar en l’activitat col·laborativa “Pintem jocs al pati”. Va ser una tarda, on tothom va implicar-se amb l’escola, per tal d’afavorir i millorar l’espai de pati com a espai amb intencionalitat educativa i de joc.

Entenem el joc com a base per al desenvolupament de l’infant: físic, social, emocional i cognitiu. Per això i a més, aquest projecte pretén principalment:

– Millorar i rendibilitzar els espais exteriors, dissenyant zones adequades als seus interessos i necessitats.

– Afavorir la convivència i la socialització entre l’alumnat, com a espai compartit.

– Diversificar les propostes de joc.

– Dotar de protagonisme i benefici educatiu al pati, afavorint el desenvolupament saludable de l’alumnat.

Així com promoure la col·laboració i implicació de les famílies, dotant de significativitat a aquest espai.

Us agraïm la vostra participació, en especial la de Fernando que ha donat vida al circuït que vam dibuixar i pintar; gràcies a tots per fer-ho possible.

Podeu valorar la realització de l’activitat