Gust per llegir, saber llegir, llegir per aprendre

L’escola participa en l’Impuls de Lectura presentat pel Departament d’Ensenyament, establint com a objectiu estratègic la millora de l’èxit escolar de tot l’alumnat. I ho fem potenciant la lectura sistemàtica en totes les àrees del currículum al llarg de tota l’escolaritat bàsica per augmentar la competència comunicativa i lingüística i el desenvolupament de l’hàbit lector dels infants, sense oblidar que la competència lectora és la base de molts aprenentatges i un requisit per participar amb èxit en bona part dels àmbits de la vida adulta.

La piràmide de la lectura