MESUREM!

L’alumnat de 2n va mirar un vídeo sobre dinosaures i vam observar que el més gran del planeta va ser l’Argentinosaure… 35 m aproximadament.

Després, ens vam preguntar com podíem saber quant eren 35 metres i de quina manera podíem mesurar-ho.

Algunes respostes van ser: estirant-nos tots a terra en fila, amb una cinta mètrica, amb un regle llarg d’un metre… Vam pensar que la millor manera seria amb un regle llarg i que ens posaríem estirats a terra.

Vam començar a mesurar i ens en vam adonar que al passadís de cicle inicial i cicle mitjà no cabíem (mesurava menys de 35 m) i vam decidir canviar al passadís del vestíbul de l’escola.

Després d’aquesta llarga feina vam veure que feien falta 29 xiquets i xiquetes per fer la mateixa llargada que l’Argentinosaure.

Va ser una activitat molt divertida, ens ho vam passar molt bé.