L’ARBRE DE LA VIDA

Dins la Setmana de la Prevenció de Residus, hem impulsat el projecte de conscienciació en l’àmbit del barri, l’Arbre de la Vida. S’inspira en una antiga creença japonesa segons la qual hi ha un fil vermell invisible que connecta les persones que estan predestinades a conèixer-se. Consisteix en un arbre, les branques del qual es formen a partir d’aquest fil vermell i les fulles són petites targetes decorades o escrites per ciutadans individuals que volen compartir les seves idees per millorar la reducció de residus. Per tot això, hem animat a  altres agrupacions de persones conscienciades a conrear l’Arbre de la Vida a l’escola Cinta Curto, de manera que tot el conjunt pugui convertir-se en un gran Bosc de la Vida que connecti individus de tot Europa i fins i tot de més enllà de les seves fronteres.

Els objectius principals de l’acció s’emmarquen en:

• Potenciar mesures en prevenció de residus.
  • Conscienciar sobre la producció de residus i, a la vegada, crear un lligam entre persones procedents de contextos diferents i amb punts de vista també diferents.

En consonància amb els principis de reducció, reutilització i reciclatge de residus, ens assegurarem de donar una segona vida a totes les parts de l’arbre quan l’activitat hagi finalitzat.

Us agraïm, centres i entitats,  que conjuntament ho haguéssim pogut portar a terme. Moltes gràcies!

Institut Dertosa Centre de Suport Familiar Sol Solet Associació de Dones barri del Roser
Institut de l’Ebre Associació de Veïns de Ferreries Sant Vicent Casal Cívic Tortosa
Escola Ferreries Escola infantil Mare Natura