ESCOLA VERDA I SOSTENIBILITAT

Enguany, l’alumnat de 4t A i B ha estat molt implicat en l’Escola verda i sostenible. Durant el segon trimestre, van portar a terme diverses tasques per tal d’ajudar la comunitat educativa a reciclar correctament: ho van fer mitjançant la creació d’uns pòsters informatius que han penjat a llocs estratègics de l’escola.

D’altra banda, a partir del tercer trimestre i de manera setmanal han portat a la compostadora les deixalles orgàniques del dia que mengen fruita a l’escola (dimarts) i s’han encarregat de regar els arbres que vam plantar al jardí a la zona de davant la biblioteca (dijous).