DIA MUNDIAL DE LA HIGIENE DE MANS

Rentar‐se les mans és, com tots sabem, un procediment senzill i econòmic, però, a més, és el procediment bàsic més important per afavorir la higiene general i prevenir la transmissió d’infeccions. Amb el suport del Grup d’Higiene de Mans, l’Hospital de Tortosa Verge de la Cinta i als CAP de l’ICS a les Terres de l’Ebre se celebra el Dia Mundial de la Higiene de Mans (5 de maig) com a part de l’estratègia de millora de la higiene de mans impulsada per l’OMS.

A fi de conscienciar l’alumnat sobre la importància en la neteja de les mans, es va convocar un concurs de dibuix, resultant guanyadora l’alumna N.B.

TRIPTIC_HM_2017