CONTACONTES A P3

Aquesta darrera setmana l’alumnat de P3 hem tingut el plaer de tenir un nou taller de famílies: Núria ens ha vingut a contar contes. Uns contes preciosos dedicats a un tema que ens encanta: la relació entre mares i fills!
Per escoltar un conte cal estar ben atent i tenim la recepta perfecta: ulls de mussol, orelles d’elefant i boca d’ocellet.
A banda de les bones històries, la Núria ens ha preparat un treball manual on hem punxat dos cors que hem unit amb un fil per representar que l’amor de mares, pares i fills sempre està unit, prop o lluny que estem.
Tots i totes hem gaudit moltíssim, compartint una estoneta amb la Núria.
Moltes gràcies!