Com podem ajudar a la protectora ARCA?

L’alumnat de tercer i quart de l’escola Cinta Curto, al barri tortosí de Ferreries, ha impulsat a l’aula un projecte per ajudar la protectora d’animals Arca. Per explicar-ho, este dimarts ha visitat els estudis de Canal 21 Ebre, i quatre dels alumnes han participat en directe al programa Primera Columna.

Marfanta

TORTOSA

Alumnes de l’escola Cinta Curto volen ajudar els animals d’Arca amb la recollida de pinso i roba d’abric

Gustau Moreno | TORTOSA02/04/2019

Els alumnes de tercer i quart de l’escola Cinta Curto, al barri tortosí de Ferreries, han impulsat a l’aula un projecte per ajudar la protectora d’animals Arca. Per explicar-ho, este dimarts han visitat els estudis de Canal 21 Ebre, i quatre dels alumnes han participat en directe al programa Primera Columna. Volen ajudar la protectora, que actualment està ubicada a Aldover, amb la recollida de pinso i roba d’abric.

El projecte parteix de la pregunta “Com podem ajudar a la protectora d’animals Arca?”, i va suposar l’elaboració de cartells digitals per a informar que l’escola és punt de recollida de pinso i roba d’abric. A més a més, han conscienciat la resta de l’alumnat de l’escola de la importància del no abandonament dels animals.

A banda de fer campanya per les aules, també han repartit cartells pels comerços del barri, tot informant que la campanya solidària dels alumnes de l’escola Cinta Curto dura fins al proper 10 de maig. Mentre estaven en directe a la televisió, les seues professores han rebut un missatge d’agraïment de la protectora Arca.

Aneu a la barra d'eines