LA CASTANYADA

Com cada  any en esta època, a la tardor,  arriba la festa de la Castanyada i natros, l’escola Cinta Curto,  la volem celebrar.

Com? Sí… amb una festa  ben sonada amb actuacions i a més amb CASTANYES per tothom, estes no poden faltar.

Les actuacions que van escenificar els diferents nivells van ser:

– La classe de P3 amb  la cançó “EL BOLET PETITÓ”. Ens van dir que eren bolets i a més a més, cantant..

– La classe de P4 ens va interpretarà la cançó tradicional catalana “LA CASTANYERA”.

– Els xiquets i les xiquetes de P5 ens van oferir una cançó de rotllana o ball rodó que es solia cantar i ballar per a provocar la pluja, ”Olles, olles de vi blanc”.

– L’alumnat de primer ens va fer passar una simpàtica estona tot recordant-nos els colors de la tardor amb la cançó “ M’AGRADA LA TARDOR”.

– Segon A ens va festejar la Castanyada d’aquest any amb la cançó “MARRAMEU TORRA CASTANYES” i segon B ens va cantar “LA CASTANYA”.

-Per acabar, els xiquets i xiquetes de tercer ens van oferir una mostra de dites de tardor en diferents llengües: català, castellà i anglès.

En finalitzar les actuacions vam sortir al pati on l’alumnat de 6è ens va repartir les castanyes.