BENVINGUTS I BENVINGUDES A L’ESCOLA!

Fa molt poquet que els/les vostres menuts i menudes han començat l’escola de grans: ja fan P3!

Estem al període d’adaptació, el temps que sigue necessari per a que totes les persones que formem part de la comunitat educativa ens adaptem, no només l’alumnat, també el professorat i les famílies. Som conscients que per a moltes famílies és un moment delicat ple d’interrogants: Què deuen fer ara a P3? Ha parat de plorar? Ens troba molt a faltar?

Són molts els dubtes que sorgeixen i per a la vostra tranquil·litat us hem de dir que els plors duren poc i que els vostres fills i filles estan bé a l’escola. I com una imatge val més que mil paraules, us deixem unes imatges perquè veieu com està anant l’adaptació.