BARÇAKIDS

El passat dilluns dia 23 de gener de 2017, l’alumnat de cicle superior va participar en una activitat organitzada per la Fundació Privada del Futbol Club Barcelona, vinculada amb el Programa Invulnerables, dins del projecte presencial de Barçakids per a les escoles de Catalunya.

L’objectiu és treballar, amb dos grups classe d’aproximadament 20 a 25 alumnes, durant una jornada (de 9:30 a 16h), els valors a través de l’esport, però també en altres situacions de la vida quotidiana del nen/a: l’escola, la casa i l’entorn.

Dels valors plantejats ( esforç, respecte, treball en equip, humilitat, ambició i esperit de superació ) vam triar el treball en equip, ja que des de l’escola estem posant en pràctica activitats envers la cooperació. Tot aquest treball va anar relacionat amb un esport :l’handbol.

Tots i totes van rebre un petit regal : una samarreta Barçakids.

Vam passar un dia ben diferent dels altres, cansats pel treball fet, però molt profitós i ple d’experiències molt interessants.