1a SETMANA CULTURAL

La 1a Setmana Cultural ha esdevingut un espai on s’ha distribuït temps i horari, a partir del ritme i de les necessitats de l’alumnat. Tota l’escola ha participat i ha gaudit amb una selecció d‘activitats que ens deixen amb una experiència satisfactòria que enriqueix el nostre creixement com a escola.

setmana cultural imatge

Interacció, aprenentatge, creixement, lectura, representació, cooperació, vincles, família, compartir, ajuda… han estat constants durant aquests dies.

Dia 1: Collage: construïm. Il·lustració del conte. Taller de famílies. Fira d’experiments.

DSCN0098 (Copy) DSCN0164 (Copy) DSCN0156 (Copy)

DSCN0196 (Copy) DSCN0197 (Copy) DSCN0198 (Copy)

Dia 2: Il·lustració del conte – Assaig, lectura i dramatització de contes – Taller de famílies

DSCN0149 (Copy) DSCN0156 (Copy) DSCN0218 (Copy)

Dia 3: Assaig i lectura de contes. Taller de famílies

Dia 4: Contacontes. Dansa popular. Jocs medievals

DSCN0226 (Copy) DSCN0164 (Copy)

DSCN0198 (Copy) DSCN0352 (Copy) IMG_0153 (Copy) IMG_0182 (Copy)

Article editat per l’alumnat de 6è

TALLERS DE FAMÍLIES

Moltes gràcies a tots les famílies que ens han aportat part del seu temps perquè els xiquets i xiquetes gaudeixin i aprenguin amb els vostres tallers.

COLLAGE: CONSTRUÏM

PUNTS DE LLIBRE