COM PODEM FER LLIMONADA…

Com podem fer llimonada per a tota l’escola? Partint d’aquesta pregunta i aprofitant els fruits del llimoner de l’escola, l’alumnat de cicle mitjà van realitzar la difícil tasca de fer llimonada per tot el personal de l’escola. Treballant amb equips cooperatius, van haver d’investigar, calcular, elaborar i fer difusió de la tasca realitzada i així  aconseguir, que una tarda tota l’escola pogués beure llimonada i fer jocs al pati per celebrar el final de trimestre. Va ser tot un èxit, la llimonada va quedar molt bona i ara en som experts.

Ja sabeu, si voleu la recepta no dubteu en demanar-la!