COM GESTIONAR EL TEMPS EN AQUEST DIES

Pot ser molt útil, tant per a mantenir les rutines escolars com per transmetre als infants tranquil·litat davant d’aquesta situació nova, realitzar una proposta d’organització diària per tal d’establir una gestió del temps a la nova situació i que el vostre fill/a tingui la capacitat d’autonomia que té a l’escola a l’hora de triar les activitats que es van proposant.

Pensem que les propostes fetes sempre han de ser flexibles, i observar en tot moment l’estat del vostre fill/a per poder gaudir amb les propostes triades amb cura i molta empatia amb tots vosaltres.

Per tot això, us proposem que establiu un horari, tenint en compte…

•  Pacteu l’horari de cada dia i quines activitats cal fer.
  •  Dediqueu estones a treballar i d’altres a activitats més lúdiques
  •  Combineu activitats individuals amb activitats conjuntes
  •  No abuseu de les pantalles.
  •  Recordeu canviar d’activitat cada 20 o 30 minuts perquè no es faci tan   pesat

A continuació us facilitem enllaços a diverses propostes:

Quan tingueu l’horari fet és important que el pengeu en un lloc visible i us comprometeu a seguir-lo.

També podeu fer una llista de tasques pendents: segur que hi ha algunes coses que us agradaria fer però mai trobem el moment