TRIOMFA LA SOLIDARITAT A L’ESCOLA I A TOTA LA COMUNITAT

L’Escola Cinta Curto deixa el seu granet de sorra amb la Campanya Solidària Mariola

El dia 16 de març de 2016 es va encarregar a l’alumnat de cinquè  la gran tasca de difondre per a tota l’escola l’organització d’una campanya solidària de recollida de roba i calçat usat per part de l’ONG Global Humanitària.

Aquesta roba seria destinada als nens i les nenes de l’Índia i Guatemala que més ho necessiten.

A partir d’aquell mateix moment, vam començar a plantejar-nos com podiem difondre aquesta notícia a la resta de xiquets i xiquetes de l’escola. Després de pensar-hi, vam arribar  a la conclusió  que la millor manera de transmetre la notícia seria dividir-nos en equips per informar a totes les aules i utilitzant diferents mitjans visuals. Aquests són alguns dels recursos que es van fer servir: pancartes, cartells, circulars als pares i mares, presentacions orals a les aules i notificacions a les agendes, des de P3 fins a sisè.

El dia 7 d’abril, és a dir, l’últim dia de la recollida, l’alumnat de cinquè conjuntament amb la resta de membres de l’escola, van poder observar el fruit del seu treball. Una gran quantitat de bosses de roba i calçat es trobaven al vestíbul de l’escola, esperant ser entregades als xiquets i les xiquetes de l’Índia i Guatemala.

Ara que la campanya ha finalitzat, el grup de cinquè se sent orgullós pel gran treball de difusió que van dur a terme per contribuir en una causa tan compromesa com aquesta. Per aquest motiu, tota la classe vol expressar el seu agraïment a totes les famílies i al professorat de l’escola que han col·laborat en l’aportació de tanta roba i calçat.

L’alumnat de cinquè.

—————————————————————————————————————————————————————-