PATINATGE SOBRE GEL

Des del Consell Esportiu del Baix Ebre ens va arribar la proposta per a participar en l’activitat de “patinatge sobre pista de gel” situada dins de la programació del Pla Català d’Esport a l’Escola, amb l’objectiu d’iniciar a l’alumnat en el coneixement del patinatge sobre gel.

El dimecres dia set de desembre pel matí hi va participar l’alumnat de sisè, i el dimarts dia tretze l’alumnat de segon i de quart.

Va ser una experiència nova per a la majoria i molt divertida. Tots ells i elles van rebre un val de descompte d’un euro per tornar a patinar a la pista de gel durant la campanya de Nadal.

 

 

 

 

 

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut