La casa de la música

Dintre de les activitats ofertades al programa Descobreix la teua ciutat, els xiquets i les xiquetes de 4t van poder gaudir de la visita a la casa de la música de Tortosa.

Es van repartir en quatre grups i van realitzar una gimcana passant per totes les aules i escoltant les explicacions i els sons dels diferents instruments.

casa de la música

Durant tot el procés de treball es va poder incidir en els següents objectius:

  • Conèixer la història i els seus començaments, tant de l’escolacom de la Banda Municipal de Música de Tortosa.
  •  Realitzar una visita per l’escola i conèixer la utilització de totes les aules en vers a cada matèria impartida.
  • Diferenciar el so de tots els instruments proposats i la seva ubicació dintre del marc amb referència de l’orquestra o banda de música.

Ha sigut una sortida molt entretinguda i enriquidora perquè han aprés moltes coses sobre els instruments i la música.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut