Fem llimonada

Aquesta setmana de Carnestoltes, la classe de quart, ha fet llimonada per a tota l’escola. Com cada any, l’escola celebra dijous llarder i sortim tot l’alumnat als diferents patis a beure llimonada, menjar pa amb oli i jugar a jocs tradicionals.

Ens vam organitzar per grups i vam pensar quines coses havíem de tenir presents: nombre d’alumnes i personal de l’escola, com es fa la llimonada, quantitat de cada ingredient, si a les llimeres de l’escola hi havien suficients llimones… Després de realitzar les investigacions, càlculs i conclusions pertinents, en gran grup vam acordar com ens organitzaríem.

El dimecres 22 de febrer, al matí , vam anar a la cuina de l’escola i vam preparar la llimonada. Al dia següent, vam repartir-la per les diferents classes.

Ens va quedar boníssima!