Carta a les famílies

Benvolgudes famílies:

En primer lloc , i els més important és que estigueu bé, vosaltres i les persones que estimeu, també us hem d’agrair l’esforç i dedicació davant el context actual de confinament i tancament de l’escola.
Ara fa exactament un mes que van haver de tancar les escoles i amb aquesta data van donar per acabada la segona avaluació, ara heu rebut els informes, tot el que hem enviar després fins ara, seguim les instruccions del Departament d’Educació, eren activitats no avaluables, i era un període no lectiu.

El proper dimarts, 14 d’abril, començarem un trimestre amb un caire lectiu, serà molt diferent , perquè dissortadament no serem a l’escola, i això farà que la manera de comunicar-nos serà més digital i telemàtica. Aquest darrers dies us hem fet arribar un missatge demanant-vos quines possibilitats teniu a casa per poder accedir a mitjans digitals, per tal de atendre més acuradament als vostres fills/es, intentarem arribar a tots de la forma més òptima possible i fer un acompanyament humà i emocional en aquesta nova situació tan difícil per a tothom.

L’actual context general ens ha dut a prendre decisions importants , ara durant el temps del tercer trimestre que estem a casa, rebreu cada dilluns les activitats que cal fer durant la setmana. El dilluns 13 d’abril rebreu les activitats d’aprenentatge via correu electrònic com fins ara. A partir del dilluns 20 d’abril, a més de les activitats al correu, haureu d’entrar a la web de l’escola on trobareu formularis de Google que hauran de realitzar els infants i enviar als tutors. Aquests formularis seran útils perquè el professorat pugui recollir dades d’avaluació.

Els dissabtes us arribaran les correccions com s’ha fet fins ara, aquestes tasques mai tindran caràcter punitiu. Entenem que cada situació familiar és diferent i comprenem els problemes que pot causar aquesta educació en línia. Les tasques, la majoria seran de consolidació del que havien fet al centre. Ja us farem arribar un tutorial per a que sapigueu com heu de fer-lo.
Per altra banda, segons un comunicat del Departament d’Educació que hem rebut recentment sobre les quotes per a material escolar i sortides, es retornaran els diners corresponents a les setmanes que els centres hagin de romandre tancats i referent a les colònies, també es retornaran els diners de les que no s’hagin pogut fer degut al tancament de les escoles i ordre de confinament. Tot això no el podrem fer fins el retorn a les aules, i conèixer les instruccions que hem de rebre per saber en quin moment i de quina manera el podem fer.

Referent a les preinscripcions, cosa que preocupa molt als alumnes de sisè, segon les informacions que rebem del Departament d’Educació, es faran d’una manera presencial, no se sap com, ni on caldrà fer-les, us anirem informant.
Per últim, us volem transmetre un missatge de tranquil.litat , el més important en aquests moments tan complicats és el benestar de tothom i que porteu aquesta etapa tan dura de la millor manera possible.

Ànims i endavant ens en sortirem d’aquesta !! Cuideu-vos molt!! Ens veiem aviat!!

L’equip directiu