PREINSCRIPCIÓ: Publicació de les llistes provisionals

Publicació de la llista de sol·licituds que han demanat el centre en primera
opció amb el barem provisional a 29/05/2020.

Podeu consultar la llista AQUÍ.

NOTA IMPORTANT: Degut a una errada informàtica, s’han produït errors en les baremacions i a més s’ha detectat que una sol.licitud no figura en la llista. En breu publicarem la llista amb totes les dades correctes.

Sant Jordi 2020

Aquest any, el Sant Jordi serà molt diferent, ja que no podrem sortir al carrer i passejar entre les parades de roses i de llibres. Això no vol dir que aquest any no el puguem celebrar, sinó que hem de buscar alternatives. A continuació, us deixem diferents idees per “desconfinar” aquest Sant Jordi 2020.
Podeu descarregar-vos un dossier que us hem preparat amb moltes idees en aquest enllaç.

Carta a les famílies

Benvolgudes famílies:
En primer lloc , i els més important és que estigueu bé, vosaltres i les persones que estimeu, també us hem d’agrair l’esforç i dedicació davant el context actual de confinament i tancament de l’escola.
Ara fa exactament un mes que van haver de tancar… Llegeix més»

L’escola us envia records

L’escola ha preparat un vídeo en què us envia records i ànims durant aquesta situació excepcional.
Us animen a veure’l en família i a endevinar el nom de tots els que sortim.

Orientacions durant el tancament provisional de l’escola

El Departament d’Educació posa a disposició de les famílies una guia amb activitats per realitzar a casa per tal de potenciar el desenvolupament dels infants durant aquests dies de confinament.

Us demanem, si us plau, que llegiu atentament aquestes orientacions i intenteu posar en pràctica aquelles que creieu més adients a la vostra situació.

Podeu llegir la guia en aquest enllaç.

Tancament temporal de l’escola

El Departament d’Educació, seguint instruccions del Departament de Salut i com a mesura excepcional per contenir el coronavirus, ha pres la decisió de tancar a partir del dia 13 de març i fins al proper dia 27 març, ambdós inclosos, tots els centres educatius del país i, per tant, han quedat suspeses les classes en horari lectiu i les activitats extraescolars

També us recordem que cal que seguiu les indicacions, recomanacions i protocols que estableix el Departament de Salut pel que fa a la prevenció del virus i que podeu consultar a http://canalsalut.gencat.cat/coronavirus.

Podeu llegir el comunicat sencer aquí.

Es cancel·la la jornada de portes obertes

Seguint les instruccions del Departament d’Educació, queda anul·lada la jornada de portes obertes programada per aquest dissabte 14 de març.

Totes aquelles famílies que vulgueu veure l’escola podeu trucar entre els dies 16 i 20 de març per concertar una visita. Per a qualsevol dubte, no dubteu posar-vos en contacte amb nosaltres.

Podeu seguir el que fem al web, els blogs i al nostre compte d’Instagram.

Rua de Carnaval

El divendres 21 de febrer, l’Escola Cifuentes va realitzar la tradicional Rua de Carnaval pels carrers del nostre barri.

Jornada de portes obertes

Com cada any, abans de la preinscripció escolar, l’escola obrirà les seves portes el proper dissabte 14 de març, en horari de 10 a 13h. Alumnes, futurs alumnes, ex-alumnes, famílies, veïns del barri, tothom hi està convidat. Us hi esperem.

Fi del primer trimestre

L’Escola desitja a totes les famílies unes bones festes. El segon trimestre començarà el dimecres 8 de gener a les 9 del matí.

Concert de Nadal

Aquesta setmana hem realitzat els tradicionals concerts de nadal amb la participació de tots els alumnes del centre. Podeu trobar més informació i fotografies als diferents blogs de cada cicle.