Rua de Carnaval

El divendres 21 de febrer, l’Escola Cifuentes va realitzar la tradicional Rua de Carnaval pels carrers del nostre barri.

Jornada de portes obertes

Com cada any, abans de la preinscripció escolar, l’escola obrirà les seves portes el proper dissabte 14 de març, en horari de 10 a 13h. Alumnes, futurs alumnes, ex-alumnes, famílies, veïns del barri, tothom hi està convidat. Us hi esperem.

Fi del primer trimestre

L’Escola desitja a totes les famílies unes bones festes. El segon trimestre començarà el dimecres 8 de gener a les 9 del matí.

Concert de Nadal

Aquesta setmana hem realitzat els tradicionals concerts de nadal amb la participació de tots els alumnes del centre. Podeu trobar més informació i fotografies als diferents blogs de cada cicle.

Última setmana de curs

L’última setmana de curs vam realitzar una sessió de ball al pati, així com el tradicional comiat dels alumnes de 6è i els jocs d’aigua del darrer dia.

Jornades esportives

El divendres 26 d’abril, vam realitzar les Jornades Esportives 2019. Educació Infantil va realitzar-les al propi centre, Cicle Inicial i Mitjà van anar al complex esportiu de Can Rull i Cicle Superior va anar a les instal·lacions Olímpia.

Jocs Florals 2019

El dimarts 23 d’abril, vam celebrar els Jocs Florals del present curs. Podeu veure un recull de fotografies amb els finalistes i guanyadors. Als diferents blogs de l’escola trobareu més informació al respecte.

La llegenda de Sant Jordi

Diu la llegenda…
… que per les terres de Montblanc hi vivia un Drac ferotge que tenia aterrida a tota la població de la comarca. El drac terrible portava anys devorant persones i remats sencers  de bestiar i ningú podia viure tranquil. Un dia el rei… Llegeix més»

Rebost Solidari

Del 22 de març al 6 d’abril es celebrarà a Sabadell el IV festival de Contes VET AQUÏ SABADELL, per commemorar el Dia Internacional del Llibre Infantil i Juvenil a la ciutat.
Com cada any ,dins del VET AQUÏ SABADELL, es torna a fer una recollida… Llegeix més»