Convocatòria de beques de menjador i material escolar per al proper curs

Es convoquen les beques per a l’adquisició llibres i material escolar i per al servei de menjador per al proper curs.

El termini de presentació de sol·licituds és del 26 d’abril al 28 de maig de 2021.

Si us plau, llegiu detingudament les INSTRUCCIONS.

Annex per a la tramitació telemàtica:
Podeu consultar el tutorial per donar-vos d’alta al CERTIFICAT DIGITAL idCAT-MÒBIL.

Annex per a la tramitació presencial:
Consulteu la vostra oficina de referència i un tutorial per demanar CITA PRÈVIA.

Jornades de portes obertes

Horari de tarda: 17:00 a 18:00
22, 23, 24 de febrer
4, 5 de març

Horari de matí: 10:00 a 13:00
20 de febrer
6 de març

Únicament amb cita prèvia
Trucant al 93 722 01 62 en horari de 9h a 13h i de 15h a 16:30,
o també podeu enviar un correu electrònic (a8023955@xtec.cat) indicant preferència dia/hora i quantitat de persones (màxim 3 persones per nucli familiar)

Mesures de seguretat
És obligatori l’ús de gel hidroalcohòlic quan s’accedeixi al recinte i mascareta durant tota la visita.
Si heu tingut símptomes compatibles amb Covid durant les darreres hores, o heu estat contacte estret amb un cas positiu, cal que truqueu a l’escola. Trobarem la manera de poder-vos oferir la visita en un altre moment.

Avís important

Volem informar-vos que el Departament d’Educació ha endarrerit l’inici del segon trimestre fins al dilluns 11 de gener, ja que es preveu que l’evolució de la pandèmia després de les vacances de Nadal no sigui gaire favorable.

Moltes gràcies,

L’equip directiu.

Resolució beques de material i llibres

Ja podeu consultar la llista amb la resolució de les beques de material i llibres per al curs 2020-2021.

Les famílies que no estiguin d’acord amb la resolució poden presentar recurs de reposició a qualsevol dels registres del Servei d’Atenció Ciutadana. La data límit és el 7 de novembre de 2020.

Podeu consultar el document adjunt en aquest enllaç.

Podeu trobar més informació a la web de l’Ajuntament.

Reunions informatives pel curs 20-21

Us informem de les reunions informatives.

Dimarts 8 de setembre: P4 a les 16:00

Dimarts 8 de setembre: 1r a les 17:30

Dimarts 8 de setembre: 2n a les 19:00

Dimecres 9 de setembre: P5 a les 16:00

Dimecres 9 de setembre: 3r a les 17:30

Dimecres 9 de setembre: 4t a les 19:00

Dijous 10 de setembre: a les 16:00

Dijous 10 de setembre: a les 17:30

Totes les reunions seran per videoconferència. Des de l’escola s’enviarà per correu electrònic un document explicatiu al respecte.

Carta a les famílies

Benvolgudes famílies,

Desitjant que el final de l’estiu us trobi en les millors circumstàncies possibles us escrivim aquest document amb algunes indicacions derivades de l’estat actual de la pandèmia de Covid-19 al nostre país i de les instruccions rebudes per part de les autoritats dels departaments de Salut i Ensenyament. Fruit d’aquestes indicacions de darrera hora de les que molt probablement haureu estat coneixedors/es pels mitjans de comunicació us informen que:

• El curs començarà el 14 de setembre, tal i com estava previst, de manera presencial.

• El Pla d’obertura estarà penjat a la pàgina web del centre. De moment és un document provisional ja que està supeditat al vistiplau de la inspecció, del consell escolar i a l’evolució de la situació epidemiològica.

• Al Pla d’obertura i a les reunions d’inici de curs us informarem de les instruccions per accedir al centre i de tots els canvis que ens afectaran en aquest inici de curs.

• Les reunions d’inici de curs per a tots els nivells de l’escola queden suspeses en la modalitat presencial. Estem elaborant un calendari de reunions que es faran telemàticament, ja que no es poden efectuar trobades de més de 10 persones fora de l’àmbit laboral. Us informarem del nou horari de les reunions via e-mail i a la pàgina web els propers dies.

• En alguns cursos d’educació infantil i primària hem creat “un grup més”, per reduir la ràtio. Per fer que això sigui possible hem hagut de refer els grups classe a gairebé tots els nivells.

• A les etapes d’educació infantil i primària s’han confeccionat equips educatius que es faran càrrec grups classe. Aquests equips s’han confeccionat atenent a criteris pedagògics i organitzatius i han de ser capaços d’atendre l’alumnat tant en situació presencial com de confinament.

• A la reunió d’inici de curs us comunicarem els canvis en les entrades i sortides que han sorgit des de la confecció del pla de reobertura.

Si us plau, llegiu també aquest document del Departament de Salut.

Restem a la vostra disposició, us saludem atentament,

L’Equip Directiu