Projecte d’emprenedoria

Durant el curs 19-20, els alumnes de cinquè de l’escola Cifuentes, vam crear dues cooperatives participant en el projecte Cueme de l’Ajuntament de Sabadell.

Al llarg del primer trimestre, vam escollir els nostres càrrecs, vam crear els logotips i vam decidir els noms de les dues cooperatives. En el segon trimestre, vam presentar i decidir els productes que es volien posar a la venta, es va fer l’estudi de mercat i vam començar a fer la producció.

Degut a la pandèmia del Covid, vam haver de posposar aquesta producció i venta de productes pel curs 20-21. Així durant aquest curs, que estem ja a sisè, ens hem encarregat d’acabar el projecte. La novetat d’enguany, és que la venta, aquesta vegada, serà online i adreçada a les nostres famílies.