SETMANA LITERÀRIA

Aquesta setmana estem celebrant la setmana literària a l’escola. Cada matí estem sortint a llegir a un espai diferent! Com que aquest any la diada de Sant Jordi va caure en diumenge, vam decidir celebrar-ho el dia 24, amb totes les activitats i dinàmiques d’una diada de Sant Jordi.

Per començar, les famílies de l’alumnat ens van acompanyar durant la primera estona de lectura matinal. Després vam fer un taller d’expressió artística relacionat amb la literatura, inspirant-nos en els nostres llibres i personatges literaris preferits.

A la tarda vam lliurar els premis dels Jocs Florals als guanyadors i guanyadores d’aquesta edició. Gràcies per la participació de tot l’alumnat de l’escola i enhorabona a tothom!

Clicant AQUÍ podreu veure fotos de totes les activitats i l’alumnat premiat als Jocs Florals.