FESTA DE PASQUA

El divendres 31 de març  vam acomiadar el segon trimestre amb molta energia. Va ser una jornada dolça i divertida.

Com és tradició, al matí vam fer les mones de Pasqua. Pa de pessic ben esponjós, crema de cacau, melmelada, i moltes plomes per donar color.  Un cop elaborades, va arribar el millor moment, les mones van desparèixer com per art de màgia. És que eren delicioses!

Després del pati, com bons aventurers i aventureres vam haver de buscar els ous de xocolata que ens havia deixat amagats el conillet de Pasqua.  L’alumnat de primària va haver de superar algunes proves per aconseguir el seu tresor més llaminer.

A la tarda, tot i que el vent va bufar de valent, el Cesc Aldea Show ens va entusiasmar d’allò més. L’alumnat que va voler ens va mostrar  les seves habilitats fent ús del seu enginy i creativitat. Vam poder veure  els més variats espectacles: música, màgia, ball, acrobàcies, esport… una mostra de talents que ens va fer passar una molt bona estona. La nostra enhorabona a tots i totes les ARTISTES que van participar!

Si voleu veure imatges d’aquell dia i un vídeo de les actuacions  CLIQUEU AQUÍ.