SANT JORDI

La setmana passada, vam celebrar a l’escola la festa de Sant Jordi. Cada dia, vam realitzar diferents activitats:

En motiu de la setmana literària, cada matí sortíem a llegir a un espai diferent de l’escola. Dins aquesta dinàmica, el divendres, les  famílies dels infants ens van acompanyar durant aquesta estona de lectura matinal.

A més, cada curs hem dissenyat un punt de llibre que després hem regalat als padrins i padrines.

Una altra de les activitats que hem portat a terme tota l’escola ha estat la creació d’un animalari. Aquest, es basa en un llibre-joc en el que, combinant les diferents parts dels animals (cap, tronc i cua), es poden crear de nous fent servir la imaginació. Cada curs, va dibuixar i pintar alguns animals per tal de poder confegir el nostre propi animalari. Va ser laboriós però molt gratificant participar d’aquesta proposta.

Per últim, divendres a la tarda vam celebrar els Jocs Florals de l’escola per comunitats. Durant els mateixos, es fa entrega dels premis a aquells infants guanyadors i guanyadores dels dibuixos i/o escrits de Sant Jordi.

Com veieu, va ser una setmana molt intensa i divertida i sobretot, plena de llibres!!

Per veure les imatges, cliqueu AQUÍ.