EL QUE ENS DIUEN ELS LLIBRES

El passat 24 d’abril vam celebrar a l’escola la festa de Sant Jordi. Una festa molt especial plena de dracs, roses, princeses i cavallers… però sobretot plena de llibres!!

Una de les activitats que vam realitzar durant la celebració van ser els tallers literaris. Cada aula, en gran grup, petits grups o de manera individual, va triar una cita d’un llibre de la biblioteca d’aula. La van escriure i la van acompanyar d’una petita il·lustració, dibuix o decoració artística relacionada amb aquest. Els resultats d’aquests tallers formen part de l’exposició El que ens diuen els llibresque podeu veure a l’entrada de l’escola. Aquí s’han exposat les tres creacions escollides a cada aula, juntament amb el llibre corresponent.

Per veure fotografies dels tallers literaris i de l’exposició, cliqueu AQUÍ.