CASTANYADA I HALLOWEEN

Quan arriba la tardor, i el temps del fred comença a dibuixar-se, gaudim a l’escola d’una de  les festivitats més esperades: la Castanyada.

El divendres 29 d’octubre, les castanyes i els panellets van compartir protagonisme amb les carabasses i les bruixes.

Al matí les comunitats de petits i mitjans van fer els tradicionals panellets. Coco, xocolata, ametlla… per llepar-se’n els dits! També van fer un taller artístic on van crear el seu personatge de por preferit.

D’altra banda, la comunitat de grans va poder viure una experiència aterridora a l’aula de sisè… música tenebrosa, efectes de so i llum,  disfresses esgarrifoses…  la canalla més atrevida va poder divertir-se d’allò més al túnel del terror. I després del pati, com és costum, l’alumnat de 5è i 6è va fer la presentació de les carbasses en anglès. Amazing Pumpkins!

A la tarda tota l’escola vam rebre la visita de l’estimada Castanyera. Castanyes per tothom gràcies a la col·laboració de la nostra AFA.

Un dia fantàstic! Cliqueu AQUÍ per veure les imatges.