AGENTS VERDS (5è)

L’alumnat de 5è aquest curs són els i les agents verds de l’escola.

Ser agents verds consisteix a dur un registre del consum de fruita que es fa a l’escola. Cada mes els nens i nenes de l’escola porten fruita de casa per esmorzar. Cada classe fa un registre de les persones que porten o no porten fruita i els infants de 5è són els encarregats de recollir cada mes aquests registres, analitzar-los i comunicar qui ha estat la classe més fruitera del mes.

Per tal d’analitzar aquests registres han realitzat gràfics i hem après a interpretar-los. Comprendre el significat del % i relacionar-lo amb les fraccions ens ha ajudat a fer una classificació objectiva dels registres recollits a cada aula.

Per veure algunes imatges, cliqueu AQUÍ.