ACTIVITATS DE NADAL

TIÓ

El passat 11 de desembre, l’alumnat va sortir a passejar pels camins que envolten la nostra escola per intentar trobar els Tions de cada classe. Amagats entre arbres i arbustos, els Tions ens estaven esperant per ser portats a l’escola, on durant els dies previs al Nadal, els infants de l’escola els van alimentar amb peles de fruita fins que van quedar ben tips.

Un cop ben alimentats, el dimarts 19 al matí, els Tions ens estaven esperant al pati de l’escola, preparats per cagar-nos un munt de regals, torrons, neules, novel·les i àlbums il·lustrats.

PASTORETS

El dilluns 18 de desembre l’alumnat de l’escola va poder gaudir de la representació de Els Pastorets, organitzada per l’AFA. Membres de l’AFA, mestres i alumnat de l’escola van participar a aquesta obra. Va ser tot un èxit, que va agradar i va tenir engrescats des dels més petits fins als més grans de l’escola. Al finalitzar l’espectacle, vam tenir una gran sorpresa, el Patge Quico va visitar la nostra escola, per fer-nos un regalet i per recollir les cartes, dels nens i nenes de l’escola, dirigides a Ses Majestats El Reis Mags d’Orient.

INTERCANVI DE POSTALS

Aquella mateixa tarda, la canalla de l’escola va fer un intercanvi de postals. Tots els infants van fer una postal a casa per tal de poder-la donar a un company o companya. Els infants de la comunitat de petits van fer l’intercanvi de postals fent entrega de la postal realitzada al seu padrí o padrina. Igualment els infants de la comunitat de grans van entregar la postal al seu fillol o fillola. Els nens i nenes de la comunitat de mitjans van fer una dinàmica per intercanviar les postals entre ells.

CONTE I MANUALITATS

El dimarts 19 de desembre al matí els nens i nenes de la comunitat de petits van poder gaudir del conte “El ren de Nadal”. Les mestres de la comunitat el van representar fent ombres xineses dins el cub fotogràfic que tenim a l’ambient de llum i ombres. Vam compartir una estona molt especial. Durant la tarda van fer decorar una bola de Nadal amb la seva fotografia per penjar a l’arbre.

Els nens i nenes de la comunitat de mitjans van fer diferents tallers: Guarniments per l’arbre, karaoke, jocs de taula matemàtics i decoració de postals de Nadal.

Els infants de la comunitat de grans van fer un taller de bons desitjos. Aquest va consistir en que cada infant tenia una bola de Nadal on la resta de companys li dedicava una paraula, frase amable o un bon desig.

QUINTO I BINGO

Per acabar de passar-ho bé el dia abans del concert, el dimarts a la tarda vam realitzar partides de Quinto, l’alumnat de la comunitat de grans, i de Bingo, la comunitat de mitjans. Aquells i aquelles que aconseguien els quinze números de la seva cartilla s’emportaven unes monedes de xocolata de premi. Va ser una tarda d’allò més divertida on s’ho van passar d’allò més bé.

Si voleu veure les imatges d’aquestes activitats, cliqueu AQUÍ.